ИндексКалендарВъпроси/ОтговориТърсенеПотребителиПотребителски групиРегистрирайте сеВход
Форумът се премести на нов адрес -> Marvel Doomsday

Share | 
 

 На стадиона...

Go down 
Иди на страница : 1, 2  Next
АвторСъобщение
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: На стадиона...   Чет Апр 07, 2011 5:49 pm

На входовете на стадионът стояха пазачи,които пропускаха само хората,които имаха билети за концерта,а отвътре основно можеше да се види сцената,която бе в центъра на стадиона и за щастие родителите на Грейс бяха взели билети,които бяха точно пред сцената...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Чет Апр 07, 2011 7:28 pm

"Хохохохо супер!! Сега вече ще стане интересно...." си каза тя и се усмихна злобно.Погледна към сцената и се подсмихна. Доста щуротии и минаха през главата, но тя реши просто засега да не действа.
- Супер мамо! Ще сме близко до сцената и ще можем да видим Енрике отблизо!-каза Грейс и се усмихна миличко. Чудеше се дали това няма да очуди родителите й , но просто реши да се държи мило...Поне засега....
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Пет Апр 08, 2011 5:15 pm

Концертът скоро щеше да започне.Повече и повече хора се събираха,а Грейс и родителите и си намериха удобни места близо до сцената.Най-интересните неща предстояха да се случат...
-Миличка доволна ли си,че сме тук? - попита я баща и.
-Радвай се!Енрико може да избере теб за целувката! - наистина предстоеше интересна вечер...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Пет Апр 08, 2011 9:14 pm

Грейс изгледа майка си и повдигна едната си вежда.
-Аз не изгарям от такова желание за целувката мамо.... Тате имай едно наум ако мама изчезне някъде...-каза тя и мигна на баща си. Погледна майка си в стил " А сега да те видим!" и се загледа във сцената, продължавайки да си мисли начини за пакост.
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Пон Апр 11, 2011 6:41 pm

Грейс и родителите щеше да е добре да се подготвят.Концертът скоро щеше да започне...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Чет Апр 14, 2011 6:25 pm

Грейс се загледа във сцената,а после и в родителите си. Застана между тях и ги хвана за ръцете.
-Оооой, готови ли сте за концерта?-попита тя родителите си и се усмихна. Товва щеше да учуди родителите малко, но какво да се прави. Реши че ще го играе добра дъщеря.
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Пет Апр 15, 2011 2:22 pm

Все повече и повече хора се събираха на стадиона,докато накрая не се изпълни.Грейс и родителите и бяха от първите дошли и бяха най-отпред на сцената.Всичко се оживи когато започнаха да блясват пироефектите и публиката да полудява.Тогава на сцената се появиха Енрико и неговата група.Очевидно концертът щеше да започне:
-Hello Sofia!Are you ready to rock n roll??? - попита той публиката,а цялата публика извика в унисон (един глас):
-ДААААААААА!!! - след което концертът започна и за изненадата на Грейс Енрико имаше доста сериозна група,която определено можеше да свири...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Пет Апр 22, 2011 8:17 pm

-Хъх той можел и да пее.....-си каза Грейс и премигна няколко пъти.-Както и да е...-усмихна се леко и започна да си пее песента, която изпълняваше Енрике. Харесваше й, колко и учудващо да беше. Стоеше между родителите си и се забавляваше. Но пак и беше скучно. Искаше й се да се случи нещо...интересно...
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Пет Апр 29, 2011 9:44 am

//Много ми е интересно как хем се забавляваш хем ти е скучно ;D

А и тъй като нямах възможност да ти пиша в близката седмица малко ще попрескоча концерта.

Времето минаваше и концертът на Енрико отиваше към своя завършек,а в това време феновете бяха на крака.Точно тогава самият Енрико започна да пее песен и прожекторите започнаха да осветяват публиката.Като енрико ги водеше.Очевидно в тази песен някое късметлийско момиче щеше да получи целувка от него...


//ТОЗ ПЪТ С ЕЗИК ;D

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Пет Апр 29, 2011 2:26 pm

/ НЕЕЕЕ!! 0.0 Без целувкии!!! ...Пък отностно първото , то и аз незнам как ще стане това ;д

Грейс се огледа и погледна към прожекторите." Боже моля те да не е това което си мисля...." се помоли тя наум и малко след това се сети какво да направи. Щеше да направи така че Енрико да се спъне на сцената, на някой кабел! Или пък някой прожектор да падне..?! Грейс измисли много начини с които да злепостави Енрико. " Оооо дааа!! Спъни се Енрике, спъни сее!! Нека да се спъне и да падне по лице. Искам да падне по лице. Да падне! Искам да падне!" си помислеше тя , като непрекъснато си го повтаряше....

Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Чет Май 05, 2011 6:01 pm

Прожекторите показаха Грейс и точно тогава тя осъзна,че по чиста случайност,или може би съдба Енрико бе избрал нея.Той щеше да даде целувка на Грейс,но точно в този момент тя си пожела той да се изложи пред всички,но дали щеше да се случи в този момент майка и каза:
-СКЪПА СКЪПА!!!Той избра теб!!!Отивай бързо... - дали щеше да се качи на сцената зависеше от нея,но прожекторите все още я осветяваха ярко

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Вто Май 10, 2011 10:58 am

Грейс се ококори." Какво подяволите...?!.... Оооо НЕЕЕЕ!! НЕ! НЕ! НЕ! Защо на мен, падни веднага. На секундата. Веднагаа!". Нямаше на къде да избяга затова реши да се качи , колкото и да не искаше. Беше решена да изложи Енрике или да го изплаши до такава степен че да не се показва където и да е било. Докато се качваше на сцената си повтаряше постояно: " Падни! Веднага! Пребий се толкова хубаво че и най-запалените ти фен гърлки да се откажат от теб! Мразя тее! Ненавиждам те! Падни и се пребий! СЧУПИ СИ КРАК ИЛИ РЪКА И ТОЛКОВА!". Беше се вбесила , но го прикриваше със фалшиви усмивки.
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Вто Май 10, 2011 2:07 pm

И въпреки всичко Енрико не падна.Явно Грейс бе използвала силите си твърде много и в този момент те не действаха.И сега тя бе длъжна да получи целувка от Енрико.Грейс виждаше как той се приближава към нея и скоро щяха да скъсят разстоянието...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Сря Май 11, 2011 10:02 am

Момичето преглътна. Сякаш кранчето на силите й беше дръпнато. "Боже нека се появи някой като мен...Моля те...Няма да изтърпя целувката с този...". Не си представяше първата си целувка по този начин. И то точно с Енрике Инглесиас... Накъде отиваше този свят? Имаше и къде къде по-хубави от нея момичета. Загледа се в Енрике и започна да мига. " Нека се появи някой като мен, обаче много по луд..."...
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Съб Май 14, 2011 3:30 pm

Внезапно Грейс усети някакво привличане към Енрико.Той бе красив,а сега и се струваше още по-красив.В този момент Грейс се чувстваше сякаш иска да получи не една,а сто целувки от него.Разстоянието между тях се скъсяваше,а силите на Грейс не работеха...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Пет Юни 10, 2011 10:21 pm

"Боже мой... Този да не ми блокира силите?... Не е възможно...Но пък съществува и такава възможност...О не,не неискам. Неискам да ме целува... Но пък е толкова...красив и сладък и хубавичък и ... Грейс Джоус ! Какви подяволите си ги мислиш?!... Боже колко е красив!... Подяволите...Но е...толкова красив...". Грейс мигаше и се чудеше какво й става. Той ли и правеше нещо или някой друг и правеше нещо...? " Боже нека някой да ме убие... Неискам да го целуна! Но пък е толкова прекрасен!". Тя погледна към родителите , а после и към приближаващият се грозен, неможещ да пее,...прекрасен симпатичен,красавец! Щеше да полуде. Искаше и се да се случи нещо което да попречи на целувката, но това едвали щеше да стане....
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Съб Юни 25, 2011 6:25 pm

Енрико се бе приближил достатъчно за целувка,но...всъщност отвори устата си и Грейс видя как зъбите му се удължават точно като на вампир.В същия момент Енрико се опита да захапе за вратът Грейс,но се спъна и падна на земята.Явно силите и си бяха свършили работата.Грейс забеляза как изведнъж заваля червена струя от кръв.Изневиделица от тълпата се бяха появили стотици вампири,които започваха да ухапват разкъсват и разпиляват кръвта на нормалните зрители.Ако Грейс бе умна щеше да си плюе на петите...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Съб Юли 02, 2011 2:01 am

Грейс стоеше като вцепенена и се чудеше какво става. След миг осъзна случващото се и се обърна във посока към публиката. Започна да търси с поглед родителите си,надявайки се те да са добре.
"Исках само една спокойна вечер със родителите си, а какво получавам ?! Кръвопийци! Тъпи, гадни създания!"
Затича се към стъпалата на сцената , но се спря и отново огледа за родителите си.
-Ако докоснете родителите ми се заклевам че ще умрете, по възможно най-мъчителният и болезнен начин...-каза Грейс тихо. Слезе по стъпалата и се затича към мястото къде бяха родителите й. "Умрете...Умрете...Умрете...Искам да умрете." си повтаряше тя, а една малка сълза се търколи по лицето й.
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Вто Юли 05, 2011 12:18 pm

Истинска касапница.Един от вампирите разпиля кръвта на обикновен българин и тя опръска обувките на грейс.За момента нищо не се случваше и никой от вампирите не бе убит,но Грейс забеляза родителите си.Те бяха живи и здрави,но бяха в безсъзнание,а Грейс забеляза как един голям мъж ги водеше нанякъде.А вампирът зад Грейс се изправяше.Щеше да е разумно за Грейс да си плюе на петите...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Сря Юли 20, 2011 2:12 pm

Тя стоеше вцепенена и наблюдаваше как родителите биват отвеждани.
" О не, не, не! Не спри се и ги остави! Заповядвам ти да ги оставиш! Иначе ще умреш в адска агония.". Разтърси леко глава и насочи ръцете си към вампира, който отвеждаше родителите й. "Пусни ги! Заповядвам ти да ги пуснеш и то веднага!". Но пък и беше интересно дали изобщо щеше да се случи нещо. Така се беше фокусирала върху вампира, че ако имаше едно лесно щеше да го повали с поглед. Продължаваше да стои с насочени към него ръце, все едно очакваше да излети нещо от тях.
"Боже чувствам се като някакъв вълшебник... Но май ще е по-добре да се махам от тук... По дяволите!". Грейс отстъпи 2 крачки назад като не отделяше очи от родителите си и изведнъж побягна обратно към сцената. Беше решила да се скрие под сцената. Имаше вероятност никой да не я открие там. Надяваше се никой да не я открие. Щом стигна до сцената тя набързо влезе под нея и се сви на възможно най-тъмното място.
По едно време се усети. Беше гледала доста филми с вампири... Изгаряха на светлина. "Нека прожекторите да светнат още по-силно! Искам да светят още по-силно!"
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Сря Юли 20, 2011 2:40 pm

Нищо не се случваше освен да се разпилява кръвта на множество българи.Грейс тръгна да се скрива под сцената а вампирът отведе родителите и нанякъде.В следващият миг Грейс успя да спусне прожекторите със силите си,но те не повлияха по никакъв начин на Вампирите.Единствено 2ма трима от тях,които бяха оптимисти и не си бяха си сложили сложили очила паднаха в моментът в който бяха осветени от светлините...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Сря Юли 20, 2011 3:40 pm

"Дано никой да не ме намери, дано никой не ме намери..." си за повтаря Грейс, а очите й се бяха напълнили със сълзи.
"Кой подяволите отведе родителите ми и защо има вампири на концерт на Енрике Инглесиас...че и самият Енрике е вампир...Искам да се махна оттук, да изчезна оттук и после да спася родителите си..." и заплака. " Исках една нормална вечер... А получавам жадни за кръв вампири... Искам да се махна оттук, просто да изчезна..."
Но докато се усети вече беше започнала да говори на глас.
- Искам да се махна и да видя родителите си отново, не искам нищо друго...- и покри с длани лицето си. - Искам да се махна.....
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Сря Юли 20, 2011 3:53 pm

Грейс си стоеше и както си мислеше заговори на глас.Докато си говореше усети как нещо я сграбчва за кръста и я хваща с уста на ръката:
-Искаш да се махнеш...
-Не искаш ли да ти покажа незабравима нощ?
- един от вампирите бе хванал Грейс.Сега може би предстояха лоши неща за Грейс.Молбите и не се сбъдваха в момента,а вампирът започна да я опипва по някои места.Но въпреки това грейс можеше да опитва колкото си иска да се измъква.Все пак засега не се опитваха да я убият,а само да я направят една от тях...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Grace Jones

avatar

Брой мнения : 26
Join date : 01.04.2011
Age : 22

Character sheet
Здраве:
100/100  (100/100)
Енергия:
100/100  (100/100)
Раса:

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Сря Юли 20, 2011 4:22 pm

Момичето преглътна тежко.
-Махни се от мен,... Махни се...- и започна да се дърпа.- Защо подяволите нападате невинни хора...И къде отведохте родителите ми...- и се опита да удари вампира с лакът в корема. Едва ли щеше да подейства, но трябваше да се опита...
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Wolverine
Game Master
Game Master
avatar

Брой мнения : 105
Join date : 02.04.2011

Character sheet
Здраве:
34/110  (34/110)
Енергия:
65/125  (65/125)
Раса: Mutant

ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   Сря Юли 20, 2011 4:26 pm

-Не се тревожи момиче... -тъй като бе по-силен от нея вампирът обърна Грейс и тя го огледа добре.Това бе Енрико.И той реши да си поговори малко с момичето:
-...родителите ти са в безопасност.И скоро и ти ще бъдеш... -каза и вампирът и тръгна да я целува.Отново Грейс бе обхваната от чарът му.Но този път изглеждаше сякаш вампирът наистина целеше да я целуне,а не да я ухапе...

_________________
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
Sponsored content




ПисанеЗаглавие: Re: На стадиона...   

Върнете се в началото Go down
 
На стадиона...
Върнете се в началото 
Страница 1 от 2Иди на страница : 1, 2  Next

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Marvel Universe: Doomsday Complex :: Европа :: Балканите :: България :: София-
Идете на: